Recruitment & Talent Manager

Recruitment & Talent Manager

Beneficii:

  • Oportunități de dezvoltare profesională, instruire și training;
  • Pachet salarial competitiv;
  • Telefonie corporativă;
  • Tichete de prânz și activități sportive;
  • Locație: Calea Ieșilor 8;
  • Regim de lucru: Luni - Vineri, 8.30 - 17.30;

Responsabilitățile rolului:

  • Dezvoltarea planului și strategiei durabile de recrutare;
  • Implementarea metodelor inovative de recrutare pentru roluri dificile;
  • Coordonarea cu întreg proces de recrutare (organizarea interviurilor, screening-ul CV-urilor, teste psihologice etc.);
  • Detectarea candidaților calificați pentru posturile deschise;
  • Analiza aplicanților și verificarea referințelor;
  • Coordonarea procesului de adaptare și integrare a noilor angajați;
  • Raportarea periodică a eficienței canalelor de recrutare folosite;
  • Coordonarea și organizarea activităților de dezvoltare a angajaților;

Studii și experiența necesară:

  • Studii superioare în domeniul Resurselor Umane, Psihologie sau Business și Administrare;
  • Experiență în domeniul recrutării de la 2 ani;
  • Cunoașterea aprofundată a tehnicilor de recrutare și Employer Branding;
  • Experiență practică în promovarea pozițiilor vacante pe rețelele de socializare și diverse platforme de recrutare;
  • Fluență în limbile Română și Rusă (engleză – de la nivel B1).

Dacă ești interesat de poziție și corespunzi cerințelor de mai sus, expediază un CV la adresa de e-mail hr@purcari.wine  

E-mail: hr@purcari.wine 

Atașeaza CV-ul Creaza CV
Atașeaza CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Creaza cel mai bun CV din Moldova!

Completeaza CV-ul pe Rabota.md
și trimite-l în orice companie cu un singur click!

Iți va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Intră pe site


Creaza cel mai bun CV din Moldova!

Completeaza CV-ul pe Rabota.md
și trimite-l în orice companie cu un singur click!

Iți va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Creaza CV


Trimite CV-ul

Alegeți jobul


Închide

CV-ul a fost expediat!

Închide