Ofițer, Secția Arhivă Electronică, Departamentul Logistică

Ofițer, Secția Arhivă Electronică, Departamentul Logistică

Ce ai de făcut:

  • Analizează și verifică calitatea și integritatea dosarelor clienților, necesare pentru scanare și arhivare electronică;
  • Conlucrează cu entitățile Rețelei în vederea creșterii/optimizării calității completării dosarelor clienților;
  • Asigură feedback-ul în activitatea de raportare a procesului de verificare și scanare dosare;
  • Realizează activitățile și măsurile necesare pentru optimizarea proceselor în cadrul secției;
  • Participă la elaborarea şi implementarea planurilor de digitalizare/arhivare electronică a dosarelor;
  • Participă la formare & instruire în domeniile de Intrare în Relație cu Banca și conceptului Cunoașteți Clientul;
  • Cooperează cu personalul din echipă în vederea realizării indicatorului de digitalizare a dosarelor.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare (profil economic constituie un avantaj);
  • Experienţă de muncă în sistemul bancar (nu este obligatorie, dar prezintă un avantaj);
  • Cunoaşterea limbii române, ruse (engleza - opțional);
  • Cunoştinţe informatice: MS Office,
  • Responsabilitate și implicare
  • Abilități de gestionare eficientă a timpului
  • Rapiditate și eficiență în executarea sarcinilor.

Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A

Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@mobiasbanca.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 461

E-mail: recrutare@mobiasbanca.md
Telefon: 022 812 461

Atașeaza CV-ul Creaza CV
Atașeaza CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Creaza cel mai bun CV din Moldova!

Completeaza CV-ul pe Rabota.md
și trimite-l în orice companie cu un singur click!

Iți va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Intră pe site


Creaza cel mai bun CV din Moldova!

Completeaza CV-ul pe Rabota.md
și trimite-l în orice companie cu un singur click!

Iți va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Creaza CV


Trimite CV-ul

Alegeți jobul


Închide

CV-ul a fost expediat!

Închide