Office Manager
Dezvoltăm și implementăm produse software pentru a rezolva probleme de contabilitate și management în sectoarele cheie de afaceri.
Credem că principala valoare a unei companii IT sunt angajații săi!
Avem locuri de muncă confortabile, zone de recreere, o sală de mese, o sală de sport și o terasă!
Suntem o echipă profesionistă și prietenoasă, în care toată lumea este gata să împărtășească cunoștințele și experiența, precum și ultimele glume și anecdote!
Office Manager
Responsabilități principale:
- Recepționarea, prelucrarea și redirecționarea apelurilor de intrare (venite prin telefon, poștă, pagina web, rețelele de socializare, mesagerii);
- Gestionarea documentelor de intrare și de ieșire, întocmirea contractelor, ținerea corespondenței de afaceri;
- Introducerea documentatiei contabile primare;
- Asigurarea achiziționării de consumabile necesare pentru funcționarea biroului (articole de birotică și papetărie, apă, ceai, cafea etc.);
- Menținerea ordinii, curățeniei și aspectului estetic în sediul companiei (avînd o persoană responsabilă pentru curățenie în subordine);
- Intîmpinarea vizitatorilor (oferindu-le ceai, cafea, dulciuri).
Cerinte:
- Buna cunoaștere a sistemului de operare Windows și a aplicațiilor de birou;
- Abilități de comunicare, responsabilitate;
- Cunoașterea limbilor rusă și română;
- Simțul umorului;
- Cunoașterea platformei 1C (constituie un avantaj).
Oferim:
- Program de lucru full time (9.00-18.00);
- Un job la birou;
- Acces la rețeaua corporativă de telefonie mobilă;
- Compensarea cheltuielilor (pentru transport, alimentație);
- Un birou confortabil și colegi mereu bine dispuși.
Salariu:
- 10 000-15 000 lei.
Oportunități de avansare în poziția de:
- Consultant call center;
- Contabil;
- Consultant departamentul implementare.
Expediați CV-ul la adresa electronică: a.shevcic@1clogic.md.
E-mail:
a.shevcic@1clogic.md