
Manager dezvoltare regionala Canada & SUA
Manager dezvoltare regionala Canada & SUA
Beneficii:
- Oportunități de dezvoltare profesională, instruire și training
- Sistem de bonusare
- Revizuire salarială anuală
- Proiecte interesante
- Tichete de prânz și programe de wellbeing corporative
Responsabilitățile rolului:
- Definește corect procesele de dezvoltare a business-ului în zonele de responsabilitate.
- Responsabil de crearea pitch-package și prezentărilor despre grup, portofoliul de produse, adresate potențialilor clienți.
- Promovează produsele companiei cu un focus pe mediul online, utilizând și canalele de distribuție ale importatorilor sau distribuitorilor locali ai companiei.
- Analiza piețelor și elaborarea unei baze de date integrată a rețelelor de supermarket pe fiecare piața din Canada Si SUA
- Centralizarea listei importatorilor locali și a distribuitorilor parteneri
- Analiza pieței online și off-line din Canada și SUA, elaborarea unui top 10 retaileri din regiune pentru stabilirea parteneriatelor potențiale.
- Studiu de piață a retailerilor prin prisma indicatorilor de performanță prestabiliți: volum vânzări total, volum vânzări vin, focus de portofoliu, focus pe import/produse din anumite tari, ce regiuni acoperă într-o piață.
- Elaborarea modelului de business per teritoriul/canalul de distribuție (formarea prețului, părțile implicate, mark-up/margin pentru fiecare parte implicata, etc., planogramă și vizibilitatea produsului la raft, definirea obligațiunilor părților în procesul de investiție în piață).
- Comunicarea directă cu importatorii, reprezentanții magazinelor online pentru identificarea oportunităților de dezvoltare a produselor companiei în zona respectivă.
- Identificarea actorilor de influență (decision-makers) în mediul online și off line din fiecare piață.
- Elaborarea modelelor de preț (cost price, marketing expenditures), a limitelor admisibile de negociere și a portofoliului individualizat pentru fiecare piață, în conformitate cu potențialul și specificul pieței.
Studii și experiență necesară:
- Experiență de cel puțin 2 ani în vânzări
- Expertiză în utilizarea pachetului de programe MS Office
- Capacități de negociere şi convingere
- Abilităţi analitice şi de comunicare în afaceri
- Bune abilități de management a proiectelor
- Gândire analitică, orientare spre rezultat și proactivitate
- Fluență în limbile Română, Rusă și Engleză
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, trimite CV-ul la adresa: hr@purcari.wine, iar noi te vom contacta. Manifestă-ți creativitatea, NU expedia CV în format Europass:)
Specifică în tema scrisorii job-ul pentru care aplici.
E-mail:
hr@purcari.wine
Alte anunțuri publicate de aceasta companie
Închide