Manager dezvoltare regionala Canada & SUA

Manager dezvoltare regionala Canada & SUA

Beneficii:

  • Oportunități de dezvoltare profesională, instruire și training
  • Sistem de bonusare
  • Revizuire salarială anuală
  • Proiecte interesante
  • Tichete de prânz și programe de wellbeing corporative

Responsabilitățile rolului:

  • Definește corect procesele de dezvoltare a business-ului în zonele de responsabilitate.
  • Responsabil de crearea pitch-package și prezentărilor despre grup, portofoliul de produse, adresate potențialilor clienți.
  • Promovează produsele companiei cu un focus pe mediul online, utilizând și canalele de distribuție ale importatorilor sau distribuitorilor locali ai companiei.
  • Analiza piețelor și elaborarea unei baze de date integrată a rețelelor de supermarket pe fiecare piața din Canada Si SUA
  • Centralizarea listei importatorilor locali și a distribuitorilor parteneri
  • Analiza pieței online și off-line din Canada și SUA, elaborarea unui top 10 retaileri din regiune pentru stabilirea parteneriatelor potențiale.
  • Studiu de piață a retailerilor prin prisma indicatorilor de performanță prestabiliți: volum vânzări total, volum vânzări vin, focus de portofoliu, focus pe import/produse din anumite tari, ce regiuni acoperă într-o piață.
  • Elaborarea modelului de business per teritoriul/canalul de distribuție (formarea prețului, părțile implicate, mark-up/margin pentru fiecare parte implicata, etc., planogramă și vizibilitatea produsului la raft, definirea obligațiunilor părților în procesul de investiție în piață).
  • Comunicarea directă cu importatorii, reprezentanții magazinelor online pentru identificarea oportunităților de dezvoltare a produselor companiei în zona respectivă.
  • Identificarea actorilor de influență (decision-makers) în mediul online și off line din fiecare piață.
  • Elaborarea modelelor de preț (cost price, marketing expenditures), a limitelor admisibile de negociere și a portofoliului individualizat pentru fiecare piață, în conformitate cu potențialul și specificul pieței.

Studii și experiență necesară:

  • Experiență de cel puțin 2 ani în vânzări
  • Expertiză în utilizarea pachetului de programe MS Office
  • Capacități de negociere şi convingere
  • Abilităţi analitice şi de comunicare în afaceri
  • Bune abilități de management a proiectelor
  • Gândire analitică, orientare spre rezultat și proactivitate
  • Fluență în limbile Română, Rusă și Engleză

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, trimite CV-ul la adresa: hr@purcari.wine, iar noi te vom contacta. Manifestă-ți creativitatea, NU expedia CV în format Europass:)
Specifică în tema scrisorii job-ul pentru care aplici.

Atașeaza CV-ul Creaza CV
Atașeaza CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Creaza cel mai bun CV din Moldova!

Completeaza CV-ul pe Rabota.md
și trimite-l în orice companie cu un singur click!

Iți va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Intră pe site


Creaza cel mai bun CV din Moldova!

Completeaza CV-ul pe Rabota.md
și trimite-l în orice companie cu un singur click!

Iți va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Creaza CV


Trimite CV-ul

Alegeți jobul


Închide

CV-ul a fost expediat!

Închide