Jurist
3 octombrie 2024
Vinăria Chateau Cojușna angajează:
Jurist
Căutăm în echipa noastră oameni ambițioși și orientați către succes.
Cerinte
- Abilități practice – de planificare, analiză, coordonare, raportare, monitorizare și documentare a informațiilor legate de activitatea pe care o exercită;
- Calități personale – de amabilitate, disciplină, responsabilitate, aptitudini de comunicare și spirit de echipă;
- Studii superioare in domeniul juridic;
- Experinta cel putin 5 ani;
- Cunoașterea limbii române, rusă, comunicare și scris;
- Cunoștințe de operare a PC (Word, Excel), imprimator, copiator, scanner, fax;
- Cunoașterea cadrului legislativ ce ține de activitatea pe care o desfășoară în cadrul întreprinderii (reglementări, hotărâri de guvern, legi, standarde);
- Cunoașterea cerințelor regulamentului intern și a fișei de post;
- Asigurarea bunei funcționări a activităților din cadrul întreprinderii în conformitate cu normele legale și coordonarea sub aspect juridic evitând orice risc ce ar prejudicia întreprinderea, contribuind astfel la realizarea obiectivelor strategice.
Responsabilități
- Răspunde de respectarea tuturor sarcinilor de serviciu solicitate din partea Directorului, conform Regulamentului de Proces și Fișei de Post;
- Îndeplinește în termen și calitativ sarcinile de lucru și cele suplimentare solicitate din partea Directorului, care nu depășesc atribuțiile funcționale;
- Răspunde de corectitudinea întocmirii și difuzării în termen a tuturor informațiilor documentate ce țin de activitatea sa;
- Utilizarea eficientă a timpului de muncă, doar în scopuri de serviciu,
- De a participa și conlucra eficient cu angajații întreprinderii și instituțiile abilitate în domeniul juridic;
- Răspunde de păstrarea confidențialității informațiilor la care are acces referitor la activitatea pe care o desfășoară în cadrul întreprinderii;
- Are responsabilitate de a comunica și soluționa pe cale amiabilă toate situațiile de conflict apărute în procesul de lucru, atât cu părțile interne cât și cele externe.
Atribuții și sarcini
- Analizează și aprobă proiectele de contracte între întreprindere, furnizori/cumpărători și le armonizează conform legislației în vigoare a, în cazul unor riscuri care ar provoca pierderi;
- Tine evidența contractelor semnate cu agenții economici;
- Analizează contractele de muncă între întreprindere și angajații și propune soluții pentru buna desfășurare a activității, conform cerințelor codului muncii al RM;
- Analizează la solicitarea Șefilor de Secții unele proiecte de documente sau contracte efectuând modificările necesare în conformitatea cu legislația în vigoare, specifică domeniului de activitate;
- Pe măsura cunoștințelor în domeniu, perfectează și depune cereri de înregistrare a mărcilor comerciale la Agenția de Stat pentru proprietatea Intelectuală a Republicii Moldova, precum și alte instituții competente;
- Deține evidenta certificatelor de înregistrare a mărcilor comerciale pe care le deține întreprinderea;
- Elaborează pachetul de documente pentru înregistrarea terenurilor la serviciul cadastral.
OFERIM:
- Instruire și dezvoltare
- Pachet social, salariu motivant + beneficii
- Mediu de lucru dinamic și plăcut
Selectarea candidaţilor este efectuată în temeiul CV cu fotografie, care se expediază la poşta electronica: info@migdal.md; hr@migdal.md.
E-mail: info@migdal.md / hr@migdal.md
Telefon: 068026656
Web: www.migdal.md
Alte anunțuri publicate de această companie
Joburi similare
Junior Lawyer
Grawe Carat • 29 septembrie 2024, Chișinău
Jurist
Crist-Valg SRL • 24 septembrie 2024, Chișinău
Jurist, Direcția Legalitate, Departamentul Le...
OTP Bank S.A. • 25 septembrie 2024, Chișinău
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳