Inginer principal în domeniul administrare infrastructură TIC

Post vacant:

Inginer principal în domeniul administrare infrastructură TIC

Cerințe minime obligatorii:

  1. Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaţionale;
  2. Experienţa de muncă în domeniul tehnologiilor informaţionale, cel puțin 1 an;
  3. Cunoașterea la nivel avansat a sistemelor de operare Windows, Linux;
  4. Cunoștințe în domeniul serviciilor partajare date, stocare date, rezervare date, delegarea drepturilor de acces;
  5. Cunoașterea standardelor și protocoalelor de bază LAN, WAN, SAN;
  6. Cunoștințe în gestionarea serverelor și dispozitivelor de stocare date;
  7. Cunoaşterea sistemelor de virtualizare, securitate, hardware, reţele de calculatoare (Ethernet, LAN, WAN, TCP/IP, DNS, DHCP);
  8. Cunoașterea fluentă a limbii române;
  9. Cunoașterea limbii engleze;
  10. Capacități de analiză pentru a determina şi localiza problemele ce pot apărea la exploatarea sistemelor de operare de reţea şi a serviciilor acestora cu soluţionarea lor eficientă;
  11. Atitudini: Responsabilitate, obiectivitate, conduită morală și profesională înaltă, spirit de inițiativă, flexibilitate, lucru în echipă, creativitate, disciplină, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, disponibilitate în cazuri de urgenţă în afară programului de muncă.

Cerințe suplimentare:
(vor constitui un avantaj)

  • Cunoştinţe în configurarea şi utilizarea echipamentelor de reţea Cisco;
  • Cunoştinţe avansate despre sistem de operare Linux, Linux Shell;
  • Posedarea avansată a limbajelor scriptice (PHP, Perl, Javascript, PowerShell);
  • Experiența relevantă în domeniul gestiunii serviciilor TIC conform ITIL v3.

Principalele atribuții:

  1. Proiectarea, instalarea, configurarea, administrarea şi monitorizarea funcţionării la parametrii stabiliţi a echipamentelor şi serviciilor TIC
  2. Gestionarea și dezvoltarea resurselor de virtualizare Citrix XenServer, VMware vSphere;
  3. Gestionarea dispozitivelor de rețea HPE;
  4. Gestionarea dispozitivelor FC de tip Brocade;
  5. Monitorizarea și raportarea periodică a indicatorilor de performanţă cu privire la serviciile TI;
  6. Documentarea procedurilor operaţionale, testarea şi menţinerea în stare actuală a acestora;
  7. Asigurarea tuturor măsurilor necesare pentru înlăturarea incidentelor TI şi minimizarea impactului acestora;
  8. Implementarea politicilor de securitate pentru sisteme, utilizatori şi date.

Termen-limită:

  • 18 aprilie 2021.

În vederea aplicării pentru participarea la concurs, se va completa formularul CV-ului online sau se va depune CV-ul la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul Strategie, Organizare și Resurse Umane, cu specificarea postului pentru care se aplică.

Pentru persoanele cu studii obținute în afara Republicii Moldova se vor indica calificările (ex. GPA, etc.) obținute în țara și/sau instituțiile respective.

Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.

Documente necesare pentru a fi prezentate la concurs;

Documente necesare pentru a fi prezentate la angajare.

Alte anunturi publicate de aceasta companie

Joburi similare

Ataseaza CV-ul Creaza CV
Ataseaza CV-ul

Indicati Nume si Prenume

Creaza cel mai bun CV din Moldova!

Completeaza CV-ul pe Rabota.md
si trimite-l in orice companie cu un singur click!

Iti va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Intra pe site


Creaza cel mai bun CV din Moldova!

Completeaza CV-ul pe Rabota.md
si trimite-l in orice companie cu un singur click!

Iti va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Creaza CV


Trimite CV-ul

Alegeti jobul


Inchide

CV-ul a fost expediat!

Inchide
Intra in cont prin