6 decembrie 2025
Analist Soluții Conversaționale | Direcția Customer Service
Ce vei face în rol de Analist soluții conversaționale:
- Identifica noi oportunități și vei contribui la îmbunătățirea și dezvoltarea de soluții conversaționale
- Coordona proiectele de dezvoltare și îmbunătățire a Chatbot-ului, IVR-ului, asistenților virtuali
- Monitorizare, optimizare și simplificare
- Colabora cu partenerii și colegii din diverse subdiviziuni pentru a alinia soluțiile conversaționale la obiectivele de business
- Crea experiență conversațională fluentă, empatică și eficientă pentru clienții
Care este profilul candidatului pe care îl căutăm:
- Studii superioare (finisate sau în derulare)
- Cunoașterea limbilor: română, rusă, engleză
- Experiență în comunicarea scrisă cu clienții este binevenită
- Experiența în managementul proiectelor/proceselor este binevenită
- Competențe de analiză și optmizare date (ex. Power BI, Google Analytics, Tableau, Excel avansat)
- Excelente abilități de comunicare
- Orientare spre detalii, curiozitate și proactivitate
E-mail:
hr@vb.md
Team buildinguri
Telefonia mobilă
Notebook
Autoturism
Loc de parcare
Rambursare cheltuieli transport
Ceai, cafea, apă
Prânz gratuit
Fructe
Asigurare medicală privată
Program de lucru flexibil
Zile suplimentare de concediu
Posibilitatea de a lucra remote
Creștere profesională
Traininguri, cursuri
Reduceri pentru angajați
Alte joburi ale companiei
Alte joburi ale companiei
Actualizat: 9 ore în urmă
Alte joburi ale companiei
Alte joburi ale companiei
Actualizat: 9 ore în urmă