
Agent de recepție a comenzilor pentru bilete (Specialist Call Centru)
Compania FLY ONE este in cautarea unui specialist pentru pozitia:
Agent de recepție a comenzilor pentru bilete (Specialist Call Centru)
Cerinţe:
- Cunoasterea limbii romane, ruse, engleza la nivel de comunicare avansata;
- Abilitati de comunicare;
- Studii superioare;
- Atitudine pozitiva fata de clienti;
- Diplomatie si flexibilitate;
- Limbaj coerent, dictie clara, capacitate de convingere;
- Aptitudini de operare PC (word, excel, soft-uri interne)
- Initiativa si dinamism;
- Disciplina, responsabilitate si concentrare;
- Rezistent la situații de stres.
Responsabilităţi:
- Cunoasterea la nivel avansat Software; MS Windows, Excel, Word, E-mail, Internet;
- Să aibă o atitudine respectuoasă, politicoasă față de consumator/ consumator potențial al SRL FLYONE, în procesul de consultare, deservire și achitare a serviciilor;
- Preluarea apelurilor de la client si procesarea cererilor sau informatiilor parvenite;
- Vînzarea serviciilor FLYONE :
a) Efectuarea rezervărilor conform solicitarilor venite din partea pasagerilor
- Să consulte telefon și/sau direct consumatorului/consumatorului potențial informația completă și veridică în ceea ce privește:
· orarul rutelor,
· tarifele: prețul, condițiile, regulile ți termenul de validatea tarifului;
· datele de contact a reprezentanților ți agenților companiei pe teritoriul RM și peste hotare;
· forma de plată (în numerar sau prin virament);
· documentele necesare pentru emiterea biletelor de avion (pașaport, delegație) și pentru ieșirea din țară (viza, certificatele pentru animale etc., normele pentru bagajul gratis și tarifele pentru excesul de bagaj;
· termenul de valabilitate al rezervării;
· altă informație ce ține de competența agentului;
- Prezentarea informației despre produsele și serviciile oferite de companie,
- Gestionarea situațiilor mai tensionate și găsirea soluțiilor pentru client, ameliorînd situația creată;
- Oferirea răspunsurilor la întrebările/comentariile clienților oferite prin intermediul rețelelor de socializare;
- Identificarea problemelor semnalate de client pentru o corectă diagnosticare a problemei.
- Asigură îndeplinirea întocmai a cerințelor ți procedurilor privind informarea pasagerilor despre cursele planificate sau efectuate de companie în concordanță cu regulamentele companiei și legislația națională și internațională în domeniu;.
Se oferă:
- Angajare oficiala si pachet social complet;
- Mediu de lucru dinamic;
- Colaborare cu o echipa tanara si profesionista.
Va rugam sa transmiteţi CV-ul, pe adresa de e-mail hr@flyone.eu , cu mentiunea pentru pozitia - Agent de recepție a comenzilor pentru bilete.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
E-mail: hr@flyone.eu