Agent de recepție a comenzilor pentru bilete (Specialist Call Centru)

Compania FLY ONE este in cautarea unui specialist pentru pozitia:

Agent de recepție a comenzilor pentru bilete (Specialist Call Centru)

Cerinţe:
- Cunoasterea limbii romane, ruse, engleza la nivel de comunicare avansata;
- Abilitati de comunicare;
- Studii superioare;
- Atitudine pozitiva fata de clienti;
- Diplomatie si flexibilitate;
- Limbaj coerent, dictie clara, capacitate de convingere;
- Aptitudini de operare PC (word, excel, soft-uri interne)
- Initiativa si dinamism;
- Disciplina, responsabilitate si concentrare; 
- Rezistent la situații de stres.

Responsabilităţi:
- Cunoasterea  la nivel avansat Software; MS Windows, Excel, Word, E-mail, Internet;
- Să aibă o atitudine respectuoasă, politicoasă față de  consumator/ consumator potențial al SRL FLYONE, în  procesul de consultare, deservire și achitare a serviciilor;
-  Preluarea apelurilor de la client si procesarea cererilor sau informatiilor parvenite;
-  Vînzarea serviciilor FLYONE :
a) Efectuarea rezervărilor conform solicitarilor venite din partea pasagerilor
 - Să consulte telefon și/sau direct consumatorului/consumatorului potențial informația completă și veridică în ceea ce privește:
·         orarul rutelor,
·         tarifele: prețul, condițiile, regulile ți termenul de validatea tarifului;
·         datele de contact a reprezentanților ți agenților companiei pe teritoriul RM și peste hotare;
·         forma de plată (în numerar sau prin virament);
·         documentele necesare pentru emiterea biletelor de avion (pașaport, delegație) și pentru ieșirea din țară (viza, certificatele pentru animale etc., normele pentru bagajul gratis și tarifele pentru excesul de bagaj;
·         termenul de valabilitate al rezervării;
·         altă informație ce ține de competența agentului;
-  Prezentarea  informației despre produsele  și serviciile oferite de  companie,
-  Gestionarea situațiilor mai tensionate și găsirea soluțiilor pentru client, ameliorînd situația creată;
-  Oferirea răspunsurilor la întrebările/comentariile clienților oferite prin intermediul rețelelor de socializare;
-  Identificarea problemelor semnalate de client pentru o corectă diagnosticare a problemei.
-  Asigură îndeplinirea întocmai a cerințelor ți procedurilor privind informarea pasagerilor despre cursele planificate sau efectuate de companie în concordanță cu  regulamentele companiei și legislația națională și internațională în domeniu;.

Se oferă:
- Angajare oficiala si pachet social complet;
- Mediu de lucru dinamic;
- Colaborare cu o echipa tanara si profesionista.

Va rugam sa transmiteţi CV-ul, pe adresa de e-mail hr@flyone.eu  , cu mentiunea pentru pozitia - Agent de recepție a comenzilor pentru bilete.

Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.

E-mail: hr@flyone.eu

Alte anunturi publicate de aceasta companie

Joburi similare

Ataseaza CV-ul Creaza CV
Ataseaza CV-ul

Indicati Nume si Prenume



Creaza cel mai bun CV din Moldova!

Completeaza CV-ul pe Rabota.md
si trimite-l in orice companie cu un singur click!

Iti va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Intra pe site


Creaza cel mai bun CV din Moldova!

Completeaza CV-ul pe Rabota.md
si trimite-l in orice companie cu un singur click!

Iti va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Creaza CV


Trimite CV-ul

Alegeti jobul


Inchide

CV-ul a fost expediat!

Inchide
Intra in cont prin