Officer Quality Planning Assembly-KSK

Sebn.md
Oras: Orhei
Studii: Orice
Experienta de munca: Orice
Salariu: Negociabil
Grafic de munca: Full-time

Departamentul: PQM
Atribuţii de bază:

Asigură respectarea normelor interne și a celor specifice clienților pe zona de activitate;
Asigură controlul calității produselor în baza procedurilor;
Participă activ la investigarea reclamațiilor primite de la client și acordă suport la
rezolvarea acestora;
Întrunește și participă activ la ședințele PQAT și soluționează problemele apărute;

Cerinţe (calificări şi abilităţi necesare):

cunoștințe de operare PC: Word, Excell;
abilităţi de comunicare, organizare, şi rezolvare a problemelor;
responsabilitate, disciplină, receptivitate, etică profesională, tendință spre dezvoltare
profesională continuă.

Candidaţii urmează să prezinte CV-ul şi/sau Fişa de transfer la Departamentul Resurse Umane
Termenul de recepţionare a CV-urilor: 01.04.2021 Telefon: 0235 80777; 062163777; 062163811
E-mail: angajare@sebn.com
Inapoi Inainte
Ataseaza CV-ul Creaza CV
Ataseaza CV-ul

Indicati Nume si Prenume

Creaza cel mai bun CV din Moldova!

Completeaza CV-ul pe Rabota.md
si trimite-l in orice companie cu un singur click!

Iti va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Intra pe site


Creaza cel mai bun CV din Moldova!

Completeaza CV-ul pe Rabota.md
si trimite-l in orice companie cu un singur click!

Iti va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Creaza CV


Trimite CV-ul

Alegeti jobul


Inchide

CV-ul a fost expediat!

Inchide
Intra in cont prin