Office manager

SRL PERSONAL GARANT №9887392, 04.05.2021
Oras: Chisinau
Studii: Orice
Experienta de munca: Orice
Salariu: 5000-7500 MDL
Grafic de munca: Выберите график работы
9887392, 04.05.2021
CUNOȘTINȚE ȘI CALIFICĂRI NECESARE:

- deține diplomă de studii medii sau superioare;
- cunoaște limba română și rusă fluent, limba engleza sau germana reprezinta un avantaj;
- cunoștințe bune de secretariat si custom care;
- cunoștinte Microsoft Office (avansat);
- se caracterizează prin responsabilitate, amabilitate, atitudine pro-activă;


RESPONSABILITĂȚI:
- realizarea activitaților zilnice de secretariat/ office mangement;
- deservirea calitativă a clienților, gestionarea oficiului;
- acordarea de consultanță în oficiu;
- efectuarea apelurilor telefonice la necesitate, procesarea cererilor primite;
- activitati de birou cum ar fi: întocmirea contractelor de muncă, completarea fiselor personale, calcularea cheltuielilor de deplasare, pregatirea pachetelor de acte pentru toate tipurile de vize, evidența expirării contractelor, etc.


BENEFICII:

- salariu competitiv, partea fixă constitue 5000 lei +comision din fiecare contract incheiat;
- program: luni - vineri 9:00 – 18:00, orele lucrate extra vor fi achitate adaugător;
- oficiu cu amplasare comodă și accesibilă, centru orasului;
- pachet social deplin;
- posibile deplarari peste hotarele tarii cu scopul ridicarii calificarii profesionale;
- oportunități de creștere profesională și financiară;
Telefon: 079990801
Persoana de contact: Pavel Rotari
Inapoi Inainte
Ataseaza CV-ul Creaza CV
Ataseaza CV-ul

Indicati Nume si Prenume

Creaza cel mai bun CV din Moldova!

Completeaza CV-ul pe Rabota.md
si trimite-l in orice companie cu un singur click!

Iti va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Intra pe site


Creaza cel mai bun CV din Moldova!

Completeaza CV-ul pe Rabota.md
si trimite-l in orice companie cu un singur click!

Iti va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Creaza CV


Trimite CV-ul

Alegeti jobul


Inchide

CV-ul a fost expediat!

Inchide
Intra in cont prin