Customer Support
Oceano
№9943318, 23.02.2021
Oras:
Chisinau
Studii:
Superioare
Experienta de munca:
Orice
Salariu:
Negociabil
Grafic de munca:
Full-time
№
9943318, 23.02.2021
Candidatul ideal:
- Studii superioare (finalizate sau în curs de finalizare);
- Cunoştinţe avansate de limba Română (scris și vorbit) – Obligatoriu;
- Cunoștințe de limba Engleză constituie un plus;
- Abilităţi de operare PC (MS Office, aplicatii Web);
- Experiența în serviciul de asistența clienți (chat, telefonic, email) constituie un avantaj;
- Capacitate de gestionare a situațiilor dificile într-o manieră politicoasă și profesională.
Responsabilități:
- Preia apelurile clienților;
- Preia sesizarile clienților și gasește soluții pentru rezolvarea lor;
- Introduce în sistem sesizarile telefonice inițiate de client;
- Furnizează informații despre produsele și serviciile companiei;
- Oferă suport clienților în procesul de efectuare a comenzilor;
- Solicită și verifică setul de documente necesare de la furnizori / clienți;
- Oferă suport celorlalte departamente din cadrul companiei, în special departamentului de vânzări;
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv care reflectă responsabilitățile;
- Un mediu flexibil, multicultural, orientat spre rezultate, specific unei companii inovative. E-mail:
hr.oceano.b2b@gmail.com
- Studii superioare (finalizate sau în curs de finalizare);
- Cunoştinţe avansate de limba Română (scris și vorbit) – Obligatoriu;
- Cunoștințe de limba Engleză constituie un plus;
- Abilităţi de operare PC (MS Office, aplicatii Web);
- Experiența în serviciul de asistența clienți (chat, telefonic, email) constituie un avantaj;
- Capacitate de gestionare a situațiilor dificile într-o manieră politicoasă și profesională.
Responsabilități:
- Preia apelurile clienților;
- Preia sesizarile clienților și gasește soluții pentru rezolvarea lor;
- Introduce în sistem sesizarile telefonice inițiate de client;
- Furnizează informații despre produsele și serviciile companiei;
- Oferă suport clienților în procesul de efectuare a comenzilor;
- Solicită și verifică setul de documente necesare de la furnizori / clienți;
- Oferă suport celorlalte departamente din cadrul companiei, în special departamentului de vânzări;
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv care reflectă responsabilitățile;
- Un mediu flexibil, multicultural, orientat spre rezultate, specific unei companii inovative. E-mail:
hr.oceano.b2b@gmail.com
E-mail:
hr.oceano.b2b@gmail.com
Inchide