Contabil sef adjunct
Chateau Cojușna
7 decembrie 2025
Chișinău, Сentru
Cu experiență
Full-time
Medii de specialitate
În locația angajatorului
Vinaria Chateau Cojușna, recunoscută pentru producția de vinuri de calitate superioară, își extinde echipa financiară și caută un Contabil Șef Adjunct a cărui responsabilitate principală va fi gestionarea și supervizarea activităților contabile ale companiei.
Responsabilități:
Colaborarea strânsă cu Contabilul Șef în gestionarea activităților contabile ale companiei;
Cunoștințe bune privind gestionarea bazei de date 1C;
Asigurarea respectării legislației fiscale și a standardelor contabile;
Elaborarea rapoartelor interne și analize periodice;
Gestionarea eficientă a documentației contabile;
Gestionarea evidenței facturilor fiscale;
Coordonarea privind elaborarea/implementarea metodologiei de evidență contabilă conform cerințelor reglementărilor în vigoare.
Cerințe:
Experiență anterioară într-o funcție similar;
Cunoștințe în domeniul contabilității și finanțelor;
Spirit analitic;
Cunoașterea limbilor române si ruse;
Perseverență, organizare, operativitate, corectitudine;
Orientare spre detaliu, organizare, respectarea termenelor limită, atingerea obiectivelor şi obţinerea rezultatelor;
Motivație și perseverență.
Condiții de muncă:
Pachet social deplin
Oportunitate de dezvoltare profesională
Program de muncă: Luni- Vineri de la 9:00 până la 18:00
Oficiul se afla in sectorul Centru strada. Piata Veche, 4.
CV expediati pe adresa de mail sau contactati la numarul de telefon 068026656.
Responsabilități:
Colaborarea strânsă cu Contabilul Șef în gestionarea activităților contabile ale companiei;
Cunoștințe bune privind gestionarea bazei de date 1C;
Asigurarea respectării legislației fiscale și a standardelor contabile;
Elaborarea rapoartelor interne și analize periodice;
Gestionarea eficientă a documentației contabile;
Gestionarea evidenței facturilor fiscale;
Coordonarea privind elaborarea/implementarea metodologiei de evidență contabilă conform cerințelor reglementărilor în vigoare.
Cerințe:
Experiență anterioară într-o funcție similar;
Cunoștințe în domeniul contabilității și finanțelor;
Spirit analitic;
Cunoașterea limbilor române si ruse;
Perseverență, organizare, operativitate, corectitudine;
Orientare spre detaliu, organizare, respectarea termenelor limită, atingerea obiectivelor şi obţinerea rezultatelor;
Motivație și perseverență.
Condiții de muncă:
Pachet social deplin
Oportunitate de dezvoltare profesională
Program de muncă: Luni- Vineri de la 9:00 până la 18:00
Oficiul se afla in sectorul Centru strada. Piata Veche, 4.
CV expediati pe adresa de mail sau contactati la numarul de telefon 068026656.
Adresa:
Chișinău, Сentru
str. Piața Veche 4
str. Piața Veche 4
Data actualizării:
7 decembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.