Administrator sisteme bancare
BC Energbank SA
№9829465, 18.01.2021
Oras:
Chisinau
Studii:
Orice
Experienta de munca:
Orice
Salariu:
Negociabil
Grafic de munca:
Full-time
№
9829465, 18.01.2021
Responsabilități:
Oferirea suportului tehnic și consultativ salariaților și clienților Băncii;
Menținerea funcționalității servere-lor, sistemelor de operare corespunzătoare și a aplicațiilor;
Gestionarea utilizatorilor și acordarea drepturilor de acces la resursele informaționale;
Configurarea, administrarea și menținerea rețelei de telecomunicații a bancii;
Întreprinderea măsurilor necesare pentru restabilire operativă a funcționării și accesibilității sistemelor și rețelelor de telecomunicații;
Gestiunea documentației tehnice aferent zonei sale de responsabilitate.
Cerințe:
Cunoașterea sistemelor de operare Windows (7-10);
Cunoștințe de bază a sistemelor de operare Windows Server;
Cunoașterea de bază s sistemelor de administrare centralizată a resurselor (Active Directory);
Cunoștințe de bază în domeniul rețelelor de telecomunicații;
Cunoașterea limbilor Română și Rusă;
Aptitudini de comunicare și organizare a timpului;
Dorință și aptitudini de a învăța și a aplica cunoștințele acumulate.
Va constitui un avantaj:
Cunoașterea sistemelor de operare Linux;
Experiența de muncă în domeniul bancar;
Cunoașterea limbii engleze;
Deținerea certificărilor în domeniu IT&C.
Persoanele interesate sunt invitate să prezinte CV-ul la sediul Băncii, pe adresa: str. Tighina 23/3, mun. Chişinău, Direcția Personal, sau prin e-mail: hr@office.energbank.com , cu indicarea poziţiei pentru care candidează.
E-mail:
hr@office.energbank.com
Oferirea suportului tehnic și consultativ salariaților și clienților Băncii;
Menținerea funcționalității servere-lor, sistemelor de operare corespunzătoare și a aplicațiilor;
Gestionarea utilizatorilor și acordarea drepturilor de acces la resursele informaționale;
Configurarea, administrarea și menținerea rețelei de telecomunicații a bancii;
Întreprinderea măsurilor necesare pentru restabilire operativă a funcționării și accesibilității sistemelor și rețelelor de telecomunicații;
Gestiunea documentației tehnice aferent zonei sale de responsabilitate.
Cerințe:
Cunoașterea sistemelor de operare Windows (7-10);
Cunoștințe de bază a sistemelor de operare Windows Server;
Cunoașterea de bază s sistemelor de administrare centralizată a resurselor (Active Directory);
Cunoștințe de bază în domeniul rețelelor de telecomunicații;
Cunoașterea limbilor Română și Rusă;
Aptitudini de comunicare și organizare a timpului;
Dorință și aptitudini de a învăța și a aplica cunoștințele acumulate.
Va constitui un avantaj:
Cunoașterea sistemelor de operare Linux;
Experiența de muncă în domeniul bancar;
Cunoașterea limbii engleze;
Deținerea certificărilor în domeniu IT&C.
Persoanele interesate sunt invitate să prezinte CV-ul la sediul Băncii, pe adresa: str. Tighina 23/3, mun. Chişinău, Direcția Personal, sau prin e-mail: hr@office.energbank.com , cu indicarea poziţiei pentru care candidează.
E-mail:
hr@office.energbank.com
E-mail:
hr@office.energbank.com
Inchide