CV: Jurist
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
- Primirea de la organizatiile din mun. Bălti a dosarelor în corespundere cu inventarul aprobat si codificarea , fondarea si plasarea în depozite;
-Dirijarea lucrărilor de cercetări stiintifico-metodice în domeniul arhivologiei;
- Asigurarea respectării si aplicării de către subdiviziunile primăriei, institutiile publice departamentale a regulilor de întocmire a documentelor organizatorice si de dispozitie, precum și instructiunilor-tip cu privire la tinerea lucrărilor de secretariat în cadrul autoritătii publice;
-Elaborarea instructiunilor si îndrumărilor metodice în domeniul arhivisticii;
- Acordarea asistentei practice în organizarea ordonării documentelor institutiilor-surse de completare a Fondului Arhivistic de Stat.
▪ Conducerea si coordonarea activitătii directiei. ▪Elaborarea, promovarea si implimentarea obiectivilor strategige a directiei.
▪ Asigurarea gestionarii Programului Integrat de Gestionare a Dosarelor conform legislatiei în vigoare.
▪ Realizarea procesului de raportare a activitătilor realizate si monotorizate a rezultatelor activitătii directiei.
▪ Tinerea în evidenă a dosarelor primite în arhiva departamentală a instantei.
▪ Furnizarea informatiei din dosare si copii de pe materialele dosarului participantilor la proces.
▪ Am elaborat nomenclatorul dosarelor.
▪ Asigurarea procesului de selectare spre nimicire, prelucrare si transmitere a dosarelor, documentelor la Serviciul municipal de Arhivă Băli.
▪ Tinerea în evidentă a dosarelor transmise în arhivă departamentală a instantei.
▪ Furnizarea informatiei din dosare si copii de pe materialele dosarului participantilor la proces.
▪ Am elaborat nomenclatorul dosarelor.
▪ Asigurarea procesului de selectare spre nimicire, prelucrare si transmitere dosarelor, documentelor la Serviciul municipal de Arhivă Băli.
▪ Am asigurat buna desfăsurarea a activitătii cancelariei.
▪ Am coordonat procesul de optimizare a circuitului documentelor si de control al executării acestora.
▪ Am asigurat procesul de gestionare a documentelor la nivelul instantei, am propus solutii de optimizare a acestora. ▪ Am gestionat documentele cu grif secret.
Specialitatea: Drept.
Specialitatea: Diplomă de masterant - psihologie judiciară.
Specialitatea: Psiholog.
* Bune abilităti de comunicare obtinute pe parcursul anilor de activitate în cadrul Judecătorie Bălti.
*Leadership (am fost responsabilă a unei echipe compusă din 15 specialisti din diferite servicii (serviciul penal si contraventional, serviciul civil, comercial si de contencios administrativ din cadrul Judecătoriei Băli (sediul central, sediul Sîngerei si sediul Fălesti))).
* Bune competente organizatorice dobîndite ca sef directie, sef al cancelariei, specialist principal (spirit de echipă, sociabilitate, abilităti de conducere, spirit de evaluare si îmbunătătire, capacitatea de organizare, rezistentă la stres, capacitatea de analiză si sinteză, spirit analitic).
* O bună cunoastere a proceselor de control al calitătii si întocmai lucrului efectuat de către specialistii avuti în subordine.
*Bun mentor, am fost responsabilă de instruirea persoanelor nou angajate, într-o funcia anterior detinuta.