CV: Manager
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
-Comercializarea produselor companiei;
-Consultarea clienților privind sortimentul, calitatea și prețurile produselor;
-Primirea și prelucrarea cererilor de la client;
-Recepționarea apelurilor telefonice ;
-Crearea ofertelor de preț pentru client;
-Urmărirea procesului de închiere a Contractelor de mică valoare cu clienții și verificarea îndeplinirii responsabilităților fiecării părți;
-Supravegherea termenelor de livrare;
-Colaborarea cu serviciul Curier Rapid și urmărirea procesului de primire-predare a mărfii;
-Efectuarea încasărilor în cazul vânzării directe a produselor;
-Lucrul cu aparatul de casă .
-Acordarea suportului informațional în vederea corectitudinii întocmirii documentației necesare privind acordarea ajutorului social și ajutorului pentru perioada rece a anului;
-Efectuarea controalelor în teritoriu în vederea stabilirii corectitudinii informației declarate de beneficiari;
-Verificarea și validarea cererilor de ajutor social și APRA
Specialitatea: Business și Admistrare.
Specialitatea: Asistență Socială.
-Cunoașterea tehnicii de birou;
-Cunoașterea calculatorului la nivel de utilizator:
MS Office ( Word, Excel, Power Point), Internet Explorer, Google Chorm, 1C;
Sunt o persoană responsabilă, sociabilă, onestă, perseverentă, dornică de noi cunoștințe și de autodezvoltare.
Competențe:
-Capacitate de analiză a sarcinilor
-Capacitate de negociere a compromisului
-Abilitatea de a lucra individual și în echipă
-Abilități de comunicare, orientare spre client, rezultat și calitate.
Adaptabilitatea rapidă, atenția la detalii, stăpânirea de sine și rezistența la stres sunt calitățile care mă descriu perfect.