CV: Jurist, Manager
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
- Elaborarea, examinarea și avizarea proiectelor de hotărîri ale Comisiei, proiectelor de acte normative și legislative ce vizează domeniul de activitate al Comisiei.
- Examinarea petițiilor și demersurilor parvenite de la persoanele fizice și juridice, precum și a contestațiilor parvenite în perioada electorală, cu elaborarea proiectelor de hotărîri/scrisori pe marginea acestora.
- Reprezentarea Comisiei în procesele aflate pe rol în instanța de judecată.
- Monitorizarea cazurilor de condamnare a primarilor/consilierilor locali.
- Participarea conform domeniului de competență atribuit la procesul de instruire a subiecților implicați în procesul electoral
- Secretar al Grupului de Lucru pentru achiziții conform dispoziției Președintelui Comisiei.
- Elaborarea proiectelor de acte normative interne și legislative în domeniul achizițiilor publice.
- Examinarea petițiilor și demersurilor persoanelor fizice sau juridice, precum și a contestațiilor parvenite, cu elaborarea proiectelor de hotărîri/scrisori pe marginea acestora.
- Identificarea și estimarea necesităților Comisiei pentru anul următor celui de gestiune.
- Coordonarea cu șefii subdiviziunii în vederea identificării și estimării efficiente și conforme a necesităților Comsiei, conform procedurii interne stabilite.
- Întocmirea a proiectului Planului anual de achiziții cu sistematizarea acestora pe categorii.
- Asigurarea desfășurării procedurilor de achiziții publice pentru necesitățile Comisiei.
- Perfectarea documentelor necesare inițierii și desfășurării procedurilor de achiziție publică.
- Organizarea definirii documentației de atribuire (caietelor de sarcini, documentația descriptivă) de către grupul de lucru din cadrul CEC.
- Elaborarea proiectelor de contrate de achiziții publice pentru procedurile de mică valoare, cererea ofertelor de prețuri, licitații publice, etc.
- Urmărirea relizării obligațiunilor contractuale de către operatorii economici.
- Elaborarea rapoartelor, notelor informative și dărilor de seamă pe marginea procedurilor de achiziție defășurate.
- Reprezentarea Comisiei în procesele aflate pe rol în instanța de judecată.
- Organizarea procedurii de primire a bunurilor, produselor, serviciilor de la operatorii economici, inclusiv verificarea corespunderii acestora cantitativ și calitativ cu informația înscrisă în ofertele comerciale și specificațiilor contractelor, precum păstrarea și gestionarea acestora.
Specialitatea: Specialitatea: Proces penal și Criminalistică.
Specialitatea: Drept.
Elaborarea, examinarea și avizarea proiectelor de hotărîri ale Comisiei, proiectelor de acte normative și legislative ce vizează domeniul de activitate al Comisiei.
- Examinarea petițiilor și demersurilor parvenite de la persoanele fizice și juridice, precum și a contestațiilor parvenite în perioada electorală, cu elaborarea proiectelor de hotărîri/scrisori pe marginea acestora.
- Reprezentarea Comisiei în procesele aflate pe rol în instanța de judecată.
- Monitorizarea cazurilor de condamnare a primarilor/consilierilor locali.
- Participarea conform domeniului de competență atribuit la procesul de instruire a subiecților implicați în procesul electoral. Secretar al Grupului de Lucru pentru achiziții conform dispoziției Președintelui Comisiei.
- Elaborarea proiectelor de acte normative interne și legislative în domeniul achizițiilor publice.
- Examinarea petițiilor și demersurilor persoanelor fizice sau juridice, precum și a contestațiilor parvenite, cu elaborarea proiectelor de hotărîri/scrisori pe marginea acestora.
- Identificarea și estimarea necesităților Comisiei pentru anul următor celui de gestiune.
- Coordonarea cu șefii subdiviziunii în vederea identificării și estimării efficiente și conforme a necesităților Comsiei, conform procedurii interne stabilite.
- Întocmirea a proiectului Planului anual de achiziții cu sistematizarea acestora pe categorii.
- Asigurarea desfășurării procedurilor de achiziții publice pentru necesitățile Comisiei.
- Perfectarea documentelor necesare inițierii și desfășurării procedurilor de achiziție publică.
- Organizarea definirii documentației de atribuire (caietelor de sarcini, documentația descriptivă) de către grupul de lucru din cadrul CEC.
- Elaborarea proiectelor de contrate de achiziții publice pentru procedurile de mică valoare, cererea ofertelor de prețuri, licitații publice, etc.
- Urmărirea relizării obligațiunilor contractuale de către operatorii economici.
- Elaborarea rapoartelor, notelor informative și dărilor de seamă pe marginea procedurilor de achiziție defășurate.
- Reprezentarea Comisiei în procesele aflate pe rol în instanța de judecată.
- Organizarea procedurii de primire a bunurilor, produselor, serviciilor de la operatorii economici, inclusiv verificarea corespunderii acestora cantitativ și calitativ cu informația înscrisă în ofertele comerciale și specificațiilor contractelor, precum păstrarea și gestionarea acestora.