CV: Trainer, manager de echipă
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
1. Elaborează concepţia formării profesionale continue a personalului din cadrul Secției și implementează prevederile acesteia cu scopul satisfacerii depline a necesităţilor în cadre calificate, capabile să ofere consultanță și suport profesionist solicitanților.
2. Asigură plasarea și actualizarea informației.
3. Identifică necesităţile de instruire ale operatorilor, cu livrarea ulterioară a cursurilor de instruire şi documentarea procesului.
4. Susține efectiv programe de training, conform cerințelor identificate de instruire, aplicând metode optime de instruire.
5. Elaborează rapoartele zilnice, lunare.
6. Monitorizează personalul antrenat în deservire .
7. Informează personalul debutant despre sarcinile şi cerinţele postului, planul de carieră, programul de instruire.
8. Elaborează, redactează şi multiplică materialele didactice, metodice şi informative, necesare derulării normale a proceselor de instruire/ informare.
1. Gestionarea echipei.
2. Deservirea abonaților prin intermediul paginilor de socializare, poșta electronică.
3. Elaborarea graficului de lucrum.
4. Organizarea team building.
1. Autoinstruirea în domeniu.
2. Deservirea abonaților prin intermediul apelurilor telefonice.
3. Instruirea inițială a noilor angajați (mentorat).
Specialitatea: Master în inginerie domenilul electronică și autommatizări.
Specialitatea: Inginerie şi management în telecomunicăţii.
Specialitatea: Telecomunicati.
Competenţe de comunicare
- Competenţe de comunicare dobândite prin experienţa de teamleader.
- Abilități de comunicare eficientă cu interlocutorul
Competenţe organizaţionale/manageriale
- punctualitate, responsabilitate,
- eficientizarea lucrului în echipă,
- abilități de planificare a activităților,
- motivarea personalului aflat în gestiune.
Un manager de echipă foarte motivată și cu experiență, în prezent caut să-mi reiau
cariera profesională după o pauză prelungită pentru a-mi crește familia.