CV: Marketing Specialist
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
1. Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing.
2. Dezvoltarea continua a imaginii și identității companiei în mediul online
3. Gestionarea și actualizarea bazei de date de clienți și furnizori
4. Întocmirea și prezentarea rapoartelor de marketing către manager
5. Informarea periodica a conducerii cu privire la evoluția campaniilor de marketing
Realizarea campaniilor de promovare folosind Facebook Ads Manager, Google Ads,etc.
Monitorizarea si analizarea performantei campaniilor de marketing digital, cu scopul de a identifica si dezvolta noi oportunități de creșteri
1. Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing.
2. Dezvoltarea continua a imaginii și identității companiei în mediul online
3. Gestionarea și actualizarea bazei de date de clienți și furnizori
4. Întocmirea și prezentarea rapoartelor de marketing către manager
5. Informarea periodica a conducerii cu privire la evoluția campaniilor de marketing
Implementarea strategiilor de marketing digital pentru a creste vizibilitatea companiei
Crearea si gestionarea campaniilor de marketing digital, inclusiv pe platforme precum Google Ads, Facebook, Instagram, Mailchimp, TikTok.
Monitorizarea si analizarea performantei campaniilor de marketing digital, cu scopul de a identifica si dezvolta noi oportunități de creșteri
Colaborarea cu echipele interne vânzări
Asigurarea ca toate canalele de comunicare digitala, inclusiv site-ul web si rețelele sociale, sa fie actualizate si relevante
Monitorizarea tendințelor
Stabilirea planului de activități sociale.
Creează conținutului.
Planificarea postărilor și stabilirea calendarului cu evenimente.
Setarea campaniilor
Optimizarea audiențelor create și identificarea profilului clientului ideal.
Specialitatea: Business și Administrare.
Specialitatea: SMM/контент менеджер.
– experiență în Google Analytics sau alte instrumente de analiză web,
– abilități puternice de organizare și prioritizare,
– orientare spre detalii,
– cunoașterea Microsoft Office
– capacitatea de a lucra într-un mediu unde totul se mișcă rapid,
– capacitatea de a lucra în echipă,
– abilități analitice puternice,