CV № 226905 din 30 noiembrie 2018

CV: Marketing and PR Manager

Bărbat, 31 ani, superioare studii.
8000 MDL
Chișinău
Program de muncă redus
CV № 226905 din 30 noiembrie 2018
Informația de contact a candidaților
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Experiența
8 ani și 7 luni
august 2017 - până in prezent
6 ani și 8 luni
Șef secție marketing și comunicare
Baletul Național JOC, Chișinău
Domeniu: Marketing, publicitate, PR

1. Elaborează şi dezvoltă strategia de marketing a Instituției, bazată pe conceptualitatea importanței sale culturale și istorice pentru R.M., promovează activ brandul instituției prin intermediul posibilităților mediului online, presei, diferitor proiecte și altor modalități. Stabilește termenii de îndeplinire a lucrului, repartizează înspărcinările și verifică calitatea lucrului executat.
2. Elaborează Planul de acțiuni de promovare în segmentele de piață, eliminând piedicile existente a concurenței actuale.
3. Elaboreaza strategia de vânzare on-line, inclusiv comunicarea site-ului Instituției și prin reflectarea activității paginilor sale de pe cele mai populare rețele de socializare. Elaborează un grafic de lucru pe acest segment a subalternilor și verifică calitatea lucrului executat.
4. Identifică instrumentele de comunicare a Instituției pentru toate segmentele de activitate.
5. Identifică grupului țintă de clienți pentru oferirea serviciilor de prestații coregrafice în cadrul diverselor evenimentelor și de instruire profesională a copiilor în cadrul studioului de dans a Instituției.
6. Elaborează o bază de date a clienților companiei și lucrează la perfectarea săptămânală împreună cu secția.
7. Asigură calitatea promovării concertelor pe mediu intern prin diversitatea instrumentelor de comunicare a publicului, prin crearea unui concept a companiei publicitare, prin calitatea materialelor promoționale și unitatea lor conceptual-vizuală.
8. Împreună cu secția Relațiilor Puplice elaborează o strategie de PR eficientă cât pe mediu intern atât și pe cel extern în așa fel ca ambele să lucreze la popularitatea și creșterea Ansamblului ca Instituție Culturală de Importanță Națională.
9. Elaborează la finele anului sau la finele realizării strategiei de marketing, alt plan de promovare pentru următorul jumătate de an, identificând punctele sale a Instituției și propunând mijloace de soluționare a lor, precum și termenii limită și responsabilii.

septembrie 2015 - august 2017
1 an și 11 luni
PR Manager și Șef secție marketing
Teatrul Național ,,Eugene Ionesco'', Chișinău
Domeniu: Marketing, publicitate, PR

• Coordonarea relațiilor publice ale teatrului la toate domeniile de comunicare; instituții de profil din țară, ONG-uri, etc;
• Coordonarea relațiilor cu mass-media;
• Identificarea, implimentarea și răspunderea de formele de promovare și comunicare media;
• Organizarea conferințelor de presă, conceperea materialelor de prezentare;
• Dezvoltarea relațiilor dintre teatru și directori, redactori de reviste, publicații săptămânale, posturi radio și TV;
• Răspunderea de difuzarea clipurilor și spoturilor;
• Consultare zilnică și monitorizare media;
• Monitorizarea aparițiilor și difuzărilor;
• Comunicarea și promovarea pe site-ul teatrului;
• Transmiterea programului teatrului către persoanele juridice interesate;
• Coordonarea, elaborarea și expunerea materialelor publicitare ;
• Efectuarea comenzilor pentru materialele tipărite, propunerea tirajelor și răspunderea de conformitatea cantităților executate;
• Propunerea modalităților de expunere în spații publice;
• Identificarea locurilor publice în care pot fi amplasate materiale publicitare;
• Identificarea și diversificarea modalităților de promovare;
• Elaborarea calendarului de marketing (lunar, trimestrial, anual);
• Alcatuirea strategiei și planului de marketing pentru promovarea și vanzarea biletelor;
• Asistenţă în organizarea şi promovarea de evenimente;
• Propunerea și realizarea unor bartere publicitare.

Studii
Studii superioare
până in 2016
Academia de Muzică, Teatru și Arte Plastice
Facultatea: Teatru, Film și Dans.
Specialitatea: Teatrologie.
Competente-cheie
Rusa — Materna
Romana — Fluent
Engleza — Medium

Organizare evenimente
Promovare evenimente PR și Marketing
Conceptualizare eveniment
Logistică de organizare evenimente
Regie, Scenariu - evenimente
Producție video


Informații suplimentare
disponibil pentru detașări de serviciu
Cetațenie:
Moldova

Artistic, calculat, organizat, inventiv, competitiv, conceptualist.

Informația de contact a candidaților
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.