CV: Specialist resurse umane
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Executarea procesului privind relațiile de muncă în conformitate cu prevederile legale;
• Asigurarea evidenţei curente a dosarelor și registrelor de personal;
• Perfectarea tuturor documentelor necesare;
• Programarea concediilor și ținerea evidenței, etc.
• Gestionarea bazei de date a angajaţilor;
• Prezentarea rapoartelor solicitate.
Executarea întregului proces privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de munca, de sancționare, premiere, etc.) în conformitate cu prevederile legale;
• Asigurarea evidenţei curente a dosarelor, carnetelor de muncă și registrelor de personal;
• Perfectarea tuturor documentelor necesare (ordine, contracte de muncă, fişe de post, tabele de pontaj, etc.);
• Dezvoltarea profesionala, programarea concediilor și ținerea evidenței, etc.
• Gestionarea bazei de date a angajaţilor companiei;
• Prezentarea rapoartelor solicitate.
Executarea întregului proces privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de munca, de sancționare, premiere, etc.) în conformitate cu prevederile legale;
• Asigurarea evidenţei curente a dosarelor, carnetelor de muncă și registrelor de personal;
• Perfectarea tuturor documentelor necesare (ordine, contracte de muncă, fişe de post, tabele de pontaj, etc.);
• Dezvoltarea profesionala, programarea concediilor și ținerea evidenței, etc.
• Gestionarea bazei de date a angajaţilor companiei;
• Prezentarea rapoartelor solicitate.
Executarea întregului proces privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de munca, de sancționare, premiere, etc.) în conformitate cu prevederile legale;
• Asigurarea evidenţei curente a dosarelor, carnetelor de muncă și registrelor de personal;
• Perfectarea tuturor documentelor necesare (ordine, contracte de muncă, fişe de post, tabele de pontaj, etc.);
• Dezvoltarea profesionala, programarea concediilor și ținerea evidenței, etc.
• Gestionarea bazei de date a angajaţilor companiei;
• Prezentarea rapoartelor solicitate.
Specialitatea: Drept constituțional și administrativ.
Cunoaşterea avansată a limbii române, ruse;
Cunoașterea legislației muncii;
Cunoaşterea avansată a calculatorului (Microsoft Office Word, Excel);
- Cunoaşterea legislaţiei în domeniul resurselor umane;
- Cunoaşterea domeniului de management strategic al resurselor umane;
- Cunoaşterea politicilor şi procedurilor eficiente de personal, precum şi a practicilor pozitive în domeniu;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Internet.
Abilităţi: abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, luare a deciziilor, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine şi a echipei, soluţionare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.
Atitudini/comportamente: abilități de comunicare, respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, rezistentă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă, spirit de echipă, fidelitate față de Întreprindere.