CV: Job
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Atribuțiile de funcție
Ținerea corectă a lucrărilor de secretariat
Examinarea înregistrare și distribuirea corespondenței APC
Răspunde la apeluri telefonice și înregistrează persoanele fizice și juridice la audiență
Transmiterea prin intermediul oficiului poștal a corespondenței de ieșire din cadrul APC
Întocmirea și ținerea la Evidență a registrelor de intrare a corespondenței
Asigurare gestionării programului computerizat inspect pe domeniul petiții
Acordarea consultanței cetățenilor în vederea protecției drepturilor sale în calitate de consumator
Organizare desfășurării activităților de informare și educare a consumatorilor
Înregistrarea monitorizarea evidența petițiilor parvenite în cadrul agenției
Specialitatea: Administrare Publică.
Mențin calitatea și corectitudinea serviciilor prestate
Corecta Evidență a registrelor
Respectarea strictă a regulilor de păstrare și expediere a corespondenței instituției
Păstrarea confidențialității informațiilor obținute pe perioada activității
Respectarea cerințelor securității tehnice și discipline de muncă
Respectarea normelor etice și profesionale
Elaborez și propun metode noi de distribuire și expediere a corespondenței
Prezint propuneri pentru facilitarea gestionării registrului de petiții în format electronic.
Îmi place beletristica
Scriu versuri
Îmi place teatru și muzică
Îmi place să gătesc deoarece am și studii în domeniu