CV: Card & Acquiring Management
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Product and project management pe domeniul acquiring in proiectele legate de "Smart City"
Business Banking,
Card Project management,
Card Process management,
Card Processing,
Customer Journey
- Elaborarea, dezvoltarea si gestionarea ofertelor de produs a Bancii raportata la necesitatile clientilor;
- Analiza pietei si a evolutiei produselor/serviciilor;
- Monitorizarea performanelor produselor si serviciilor destinate pers;
- Initierea dezvoltarilor IT (Business Requirement) pentru implementariea, actualizarea sau incetarea produselor/serviciilor destinate pers. Fiz.;
- Gestionarea relatiilor cu: sistemele de plata VISA si Mastercard, sisteme de transferuri rapide – WU, companii de de dezvoltare sof;.
- Asigurarea suportului privind buna functionare a produselor/serviciilor bancare destinate pers. Fiz., precum si promovarea lor.;
Gestionarea activități Secției de Acceptare carduri.
- Elaborarea, implementarea și promovarea produselor și serviciilor inovative in domeniul acceptarii cardurilor (POS si E-comm);
- Participarea la negocieri.
- Lucrului operaţional privind contractarea comercianţilor și a rentabilitatii bancomatelor;
- Elaborarea planului de afaceri pe zona acquiring – indicatori deperformanță, investiții, venituri și cheltuieli;
- Elaborarea, actualizarea procedurilor interne;
- Monitorizare stocuri, desfasurarea licitațiilor si achizitionarea POS-urilor, soft-urilor asociate POS-urilor;
- Coordonator al echipei de manageri in activitatea de post-vinzare în raportul bancă-client;
Gestionarea activității secției:
- Atragerea clienților corporativi la deservire prin intermediul cardurilor;
- Acordarea de consultanță clienților privind produsele specifice secției carduri;
- Promovarea produselor bancare și a serviciilor noi elaborate;
- Organizarea lucrului in domeniul acceptării cardurilor, proiectelor salariale,încasare ATM;
- Asigurarea promovării obiectivelor de calitate conform standardelor ISO 9001si ISO 22000;
- Elaborarea metodologiilor de depistare a neconformităților și de efectuare a acțiunilor preventive și corective;
- Planificarea și realizarea instruirii si evaluării personalului;
- Efectuarea auditului sistemului calității, proceselor și a produselor;
- Elaborarea și evidența contractelor comerciale;- Responsabil de domeniul de achiziție în raport cu comercianții externi;
- Pregătirea actelor și informației necesare la solicitarea Băncilor Comerciale, Companiilor de Evaluare, etc.(Rapoarte, descifrări, chestionare, contracte etc.);
- Lucru cu acte financiar-contabile: (facturi fiscale, bilanț etc.);
- Efectuarea și gestiunea activității de import-export
- Administrarea filialei;
- Creditarea persoanelor fizice;
- Analiza în prima linia a dosarelor creditare;
- Lucrul cu debitorii;
Deservirea persoanelor fizice si juridice prin:
- Administrarea conturilor de card;
- Rezolvarea problemelor apărute cu carduri și pe conturile de card;
- Transferarea salariilor pe conturile de card deschise in baza proiectului salarial;
- Deschiderea conturilor pentru salariați, depozite, credite;
- Încasarea numerarului în conturile de card;
- Examinarea și perfectarea documentelor prezentate de către clienți pentru acordarea creditelor;
- Atragerea clienților corporativi la deservire;
- Instalarea si deservirea POS-Terminalelor;
- Încasarea și deservirea ATM-urilor;
- Promovarea inovațiilor in domeniul cardurilor bancare;
- Mărirea si menținerea portofoliului de clienți atât persoanelor fizice cât și juridice
Specialitatea: Finante si Banci.
Cunoştinţe bune în utilizarea :
- Microsoft Office, Way4,
- Instalare programe şi sisteme de operare
- Internet: navigare.