CV: Autorizari Credite, Expert Creditar persoane juridice ,Manager in vinzari
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
verificarea pachetului juridic necesar inheierii contractelor pe tranzactiile expuse riscului de credit ale clientilor IMM
verificarea indeplinirii conditiilor precontractuale de catre clientii IMM
intocmirea proiectelor contractuale aferente tanzactiilor expuse riscului de credit ale clientilor IMM
examinarea , perfectarea contractelor si acordarea creditelor
Hire, train and onboard new Call Center Agents as required to meet quotas
Provide coaching and assistance to call center agents on an ongoing basis
Process weekly sales leads reports for submission to management
Oversee and ensure conflict resolution between associates and customers
Ensure that all employees follow the company’s best practices for call center management and operations
Develop presentations and talks to motivate and educate call center agents
Communicate company goals to associates so every employee understands his or her role
Conduct periodic surveys of customers and potential customers to ensure quality control
Asistarea Managerului relații cu clienții Departament Corporații / Departament ÎMM în dezvoltarea și gestionarea relațiilor cu clienții existenți și potențiali;
Pregătirea informației aferente situației financiare a clientului, colectarea setului de documente necesare pentru oferirea produselor sau serviciilor;
Perfectarea ofertelor de produse și servicii bancare;
Sprijinirea Managerului relații cu clienții Departament Corporații / Departament ÎMM în realizarea obiectivelor de profitabilitate, comerciale și de risc stabilite pentru clienții din portofoliu;
Interacționarea cu alte subdiviziuni ale Băncii și subdiviziunile ISP referitor la tranzacțiile clienților din portofoliu;
Contactarea clienților potențiali și existenți, pentru concretizarea solicitărilor;
Pregătirea rapoartelor necesare și informațiilor pentru monitorizarea portofoliului;
Arhivarea electronică și fizică a dosarelor de credit;
Perfectarea contractelor de credit, gaj, fidejusiune, etc; implicarea în procesul de eliberare a facilităților creditare;
Introducerea informațiilor despre clienți în aplicațiile Băncii;
Implicarea în soluționarea problemelor de ordin tehnic și operațional, pe care le întâmpină clientul.
Colectarea extrajudiciara(amiabila):
1.Trasmiterea somatiilor la adresa debitorilor prin posta
2.Comunicare si negociere la telefon
3.Utilizarea tehnicilor psihologice si de convingere a debitorilor
4.Negocierea graficului de achitare a datoriei
5."Skip tracing" - identificarea datelor de contact a debitorului(adresa, telefon, email, etc.)
Anti-Colectare:
1. Preluarea discutiilor cu companiile de creditare si colectare
2. Reducere/anulare penalitatilor pentru intarziere conform legislatiei in vigoare
3. Scutirea de amenintari si apeluri si stresul datoriilor(in numele debitorilor)
4. Asistenta in achitarea datoriilor la credit
5. Refinantarea debitorilor cu alte insitutii financiare
6. Tehnici de comunicare cu clientii, colectorii si companiile de creditare
Company searching
Ability to spend long time on the phone ( to establish contact with customers on the phone and convert them into business partners )
Renewing constantly Company database with new contacts )
Arhivarea documentelor oficiale ale societatii : primirea si distribuirea corespondentei catre compartementele respective ,mentinerea legaturii cu banca pentru depunerea si ridicarea de documente .
Specialitatea: Economist.
Specialitatea: Drept Civil.
Specialitatea: Economist.
abilitati analitice ,orientare spre proces si rezultat , profesionalism , corectitudine si perseverenta
serious, responsible, ambitious, friendly, and eager to progress in my professional career
Sunt o persoana serioasa, responsabila, ambitioasa si dornica sa progresez in cariera mea.