CV № 278465 din 25 ianuarie 2023

CV: Manager

Bărbat, 24 ani, superioare incomplete studii, nu are copii, necasatorit.
12000 MDL
Bălți
Full-time
CV № 278465 din 25 ianuarie 2023
Informația de contact a candidaților
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Experiența
2 ani și 2 luni
august 2022 - ianuarie 2023
5 luni
Manager
ProfiWork Services s.r.o, Germania, Ghißen
Domeniu: Personal muncitor

stabilirea obiectivelor strategice prin colectarea informațiilor relevante,
monitorizarea reglementărilor juridice și responsabilitatea pentru implementarea lor,
adaptarea strategiei de afaceri a companiei la condițiile de piață,
formarea de noi standarde și proceduri operaționale,
elaborarea bugetului proiectului și justificarea afacerii,
implementarea planului de activitate și atingerea unor obiective predeterminate,
managementul resurselor umane pentru realizarea efectivă și eficientă a obiectivelor,
gestionarea activităților de zi cu zi, motivarea și dezvoltarea echipei,
coordonarea implementării sarcinilor,
corectarea neregularităților în timpul implementării,
controlul rezultatelor activităților și a implementării planului de activitate,
colectarea de feedback de la clienți și cercetarea pieței,
crearea și îmbunătățirea brandului companiei,
asigurarea respectării regulilor și a procedurilor companiei,
recomandarea și propunerea de avansare a managerilor pe funcții mai mari,
monitorizarea evenimentelor curente și a afacerilor concurenței,
pregătirea și transmiterea rapoartelor de activitate.

iulie 2021 - iulie 2022
1 an
Operator consultant
Molltrend, Chișinău
Domeniu: Vinzari

Operatorul de call-center se ocupă în principal cu comunicarea profesională cu clienţii, vânzarea produselor şi serviciilor prin telefon, utilizarea sistemelor informatice specifice centrelor de call centre, implementarea politicilor organizaţiei. Printre sarcinile specifice muncii enumeram:
- Pregăteşte vânzarea prin telefon
- Respectă etapele unui apel telefonic
- Negociază cu clientul
- Gestionează obiecţiile clientului
- Depăşeşte obstacolele în convorbirea telefonică
- Utilizează tehnici de telemarketing
- Dezvoltă relaţiile cu clienţii
- Prezintă serviciile post-vânzare
- Realizează servicii de asistenţă a clienţilor
- Evaluează gradul de satisfacţie a clientului
- Foloseşte baze de date
- Identifică elementele de bază ale comunicării (tipul clientului, pre-concepţii ale clientului, tradiţii şi obiceiuri, bariere culturale şi sociale, punctele de acord şi dezacord, solicitările clientului etc)
- Utilizează percepţia în cadrul procesului de comunicare
- Evită utilizarea factorilor care afectează negativ comunicarea
- Utilizează tehnici de ascultare activă şi feed-back
- Atrage atenţia clientului
- Trezeşte interesul pentru produs sau serviciu
- Induce dorinţa pentru produs sau serviciu
- Obţine acordul clientului
- Utilizează programe informatice
- Comunică cu clienții într-o limbă străină

septembrie 2020 - iunie 2021
9 luni
SSS al SP nr.2 ( Sudarca ) al IP Dondușeni
Ministerul Afacerilor Interne, Dondușeni
Domeniu: Serviciul public

Atribuţii:

a. coordonează, îndrumă, monitorizează şi evaluează activitatea formaţiunilor de profil, prin servicii de specialitate;

b. participă la elaborarea proiectelor de acte normative care se aplică în activitatea de poliţie, în special în domeniul transporturilor feroviare, aeriene şi navale;

c. studiază cauzele şi condiţiile care au determinat ori favorizat săvârşirea de infracţiuni, analizează periodic evoluţia fenomenului infracţional, iar în funcţie de concluziile desprinse stabileşte direcţiile de acţiune şi măsurile ce urmează a fi întreprinse;

d. elaborează proceduri specifice, metodologii, proiecte de instrucţiuni şi dispoziţii, referitoare la activitatea structurilor de poliţie transporturi, asigură implementarea acestora la nivelul unităţilor teritoriale şi monitorizează punerea lor în practică;

e. colaborează cu celelalte structuri din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Moldove şi cooperează cu Inspectoratul General al Jandarmeriei Române, Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră, Serviciul de Protecţie şi Pază, Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, Ministerul Apărării, precum şi cu alte instituţii centrale ale administraţiei publice;

f. acţionează conform prevederilor legale şi cadrului normativ intern, pentru a asigura informarea opiniei publice cu privire la principalele atribuţii ale structurilor de poliţie transporturi şi rezultatul unor activităţi desfăşurate pentru prevenirea şi combaterea faptelor antisociale;

g. organizează, coordonează şi evaluează activităţile specifice (acţiuni interregionale pe magistrale feroviare, razii, patrulări, filtre, supravegheri operative, etc.) pentru prevenirea şi descoperirea infracţiunilor în sistemul transporturilor feroviare, navale şi aeriene;

h. îndrumă şi acordă asistenţă de specialitate în organizarea şi funcţionarea pazei bunurilor, obiectivelor şi valorilor la instituţiile şi agenţii economici din sectorul transporturilor feroviare, navale şi aeriene;

i. organizează, coordonează şi evaluează activitatea de menţinere a ordinii publice pe trenurile de călători, staţii CF, aeroporturi, porturi maritime şi fluviale;

j. coordonează în sistemul transporturilor feroviare, navale şi aeriene, activităţile pentru depistarea şi prinderea persoanelor care se sustrag urmăririi penale ori de la executarea pedepsei, a dezertorilor, evadaţilor şi infractorilor voiajori, precum şi identificarea bunurilor corp-delict care fac obiectul unor infracţiuni;

k. efectuează verificări şi investigaţii pentru soluţionarea plângerilor, sesizărilor şi denunţurilor privind faptele comise în zona de competenţă;

l. colaborează în baza protocoalelor cu Ministerul Transporturilor, companiile de transporturi feroviare, cu administraţiile unităţilor de transporturi navale şi aeriene, în scopul organizării şi executării de acţiuni comune pentru apărarea proprietăţii publice şi private, asigurarea ordinii publice, prevenirea evenimentelor negative;

m. cooperează cu unităţile de învăţământ ale Inspectoratului General al Poliţiei Române pentru elaborarea materialelor de profil, conducerea unor activităţi de pregătire a viitorilor poliţişti, precum şi pentru perfecţionarea pregătirii de specialitate în activitatea practică şi prin cursuri de specializare;

n. coordonează, îndrumă şi evaluează activitatea de instruire, pregătire şi folosire a animalelor de serviciu din dotarea formaţiunilor subordonate;

o. desfăşoară activităţi necesare pentru realizarea cooperării cu organismele internaţionale care au ca obiectiv asigurarea siguranţei şi securităţii în domeniul transporturilor la nivel regional şi European, reprezentând Poliţia Română în cadrul RAILPOL, AQUAPOL şi AIRPOL.

Pentru îndeplinirea activităţilor sale, Direcţia de Poliţie Transporturi cooperează cu celelalte structuri ale Ministerului Afacerilor Interne - Inspectoratului General al Poliţiei Române, Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră, Inspectoratului General al Jandarmeriei, Ministerului Public, Ministerului Justiţiei, Ministerului Apărării Naţionale, Serviciului Român de Informaţii, conlucrând cu cetăţenii şi reprezentanţii mass-media centrală şi locală, în scopul organizării şi desfăşurării unor activităţi şi acţiuni comune de prevenire şi combatere a infracţiunilor din sectorul transporturilor feroviare, navale şi aeriene.

Direcţia de Poliţie Transporturi reprezintă Inspectoratul General al Poliţiei Moldovei în cadrul asociaţiilor profesionale poliţieneşti constituite la nivelul statelor Uniunii Europene (RAILPOL, AQUAPOL, AIRPOL) realizând astfel cooperarea cu structurile omoloage din aceste ţări.

Studii
Studii superioare incomplete
până in 2019
Liceul Teoretic ,, Alexei Mateevici,, din or.Dondușeni
Facultatea: Alexei Mateevici.
Specialitatea: Diploma de bacalaureat.
până in 2017
Gimnaziul Plop
Facultatea: Gimnaziu.
Specialitatea: Medie Generala.
Instruire continua, cursuri de formare
2020
Academia de Poliție Ștefania cel Mare din mun. Chișinău in Academia de Poliție, or. Chișinău.
Competente-cheie
Romana — Materna
Rusa — Fluent
Ucraineana — Comunicare
Engleza — Medium
Franceza — Elementar
Germana — Elementar
Ceha — Fluent

cunoștințe aprofundate la nivelul unui expert în domeniul finanțelor, confirmate, de exemplu, printr-un certificat de educație suplimentară în afaceri;
Cunoașterea legislației actuale, ținând cont de ultimele modificări;
cunoașterea programelor speciale. Aici enumerați programele și specificați versiunile acestora. Poate fi important pentru companie care dintre opțiunile 1C cunoașteți temeinic, deoarece fiecare dintre ele are diferențe semnificative;
înțelegerea specificului și focalizării industriei în care operează compania;
atenție la detalii, Capacitatea de a lucra cu cantități mari de informații.
cunoașterea limbilor străine (specificați numele limbii și nivelul de competență - cu un dicționar, nivel intermediar, fluență);
cunoașterea limbajelor de programare (numele limbii și nivelul de competență);
abilități de bugetare;
abilități de contabilitate și contabilitate fiscală;
abilități de corespondență în afaceri;
abilități de comunicare în afaceri;
abilități de creare, dezvoltare și menținere a unei baze de clienți;
abilități de susținere a vieții de birou;
abilități de căutare operațională a informațiilor pe Internet;
abilități de planificare a vânzărilor;
abilitati in analiza vanzarilor / pietei si activitatilor concurentilor / performantei economice a companiei;

Informații suplimentare
disponibil pentru detașări de serviciu
Cetațenie:
Moldova

Receptivitate
Politicoasă
Abilitatea de a găsi cu ușurință contactul cu oamenii
Încredere în sine
Capacitatea de a menține cu ușurință contacte de afaceri și profesionale
Capacitatea de a prioritiza
Optimism
Poziția de viață activă
Abilitatea de a atinge obiectivele
Capacitatea de a vă planifica în mod eficient timpul
Gândire creativă
Gândirea sistemelor
Atenție la detalii
Dorința de a lua decizii în mod independent
Abilitatea de a lucra în echipă
Lupta pentru dezvoltarea profesională
Inițiativă



Informația de contact a candidaților
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.