CV: Copywriter
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
-Utilizarea MS Office (Excel, Power Point și Outlook) pentru gestionarea sarcinilor zilnice de afaceri;
-Photoshop și Illustrator pentru a proiecta prezentări și infografii;
-Analitici de date pentru a analiza și a înțelege clientul (SQL, R, SPSS);
-Rapoarte Google Analytics pentru a înțelege clienții.
-Învățarea cursurilor de dezvoltare personală și teatru pentru copii între 5 și 12 ani;
-Dezvoltarea dicției, reacției, imaginației, improvizației și vorbirii în public pentru
copii;
-Asistență la fotografiere și mentor de scenă de teatru pentru copii
- Contactarea prospecților, aducând noi clienți prin surse proprii.
- Pregătirea de pachete personalizate de oferte în funcție de nevoile clienților.
- Contactarea brokerilor / proprietarilor / dezvoltatorilor pentru a începe o colaborare.
- Recrutarea și ținerea interviurilor.
- Formarea și coordonarea unei echipe.
Organizația Studenților Basarabeni din Constanța
- Elaborarea campaniei publicitare a evenimentelor organizației
- Partajarea sarcinilor și coordonarea echipei a departamentului
- Promovarea echipei prin rețelele social media. Facebook ads și Instagram.
- Segmentarea publicului tință și elaborarea de noi căi publicitare
- Contactarea mass media pentru promovarea organizației și a evenimentelor
acestora
- Menținerea relației cu clienții companiei direct sau prin telefon și e-mail.
- Remedierea problemelor cu clienții.
- Amenajarea și pregătirea documentelor pentru arhivă.
- Întocmirea actelor necesare trecerii punctului de frontieră.
- Pregătirea noilor angajați și încadrarea lor în cerințele postului
Specialitatea: Marketing și Managementul Vânzărilor.
Specialitatea: Contabilitate și Informatică de Gestiune.
- Perseverență.
-Toleranță.
-Colegialitate.
-Obiectivitate.
-Inginiozitate și creativitate.
- Organizarea echipei și atribuirea sarcinilor.
- Înțelegerea, detectarea și remedierea problemelor cu clienții.
- Contribuirea cu idei noi pentru rezolvarea unor probleme sau îmbunătățirea
activității afacerii.
Persoană cu competențe organizatorice, adaptabilă, creativă, rezistentă la situații de
stres.