CV: Manager resurse umane si secretariat
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Coordonarea cu sefii de departamente/strucuturi, privind necesitatea specialistilor;
- Plasarea anunturilor, petrecerea interviurilor, recrutarea si selectarea angajatilor,
- Perfectarea actelor de angajare in munca, cit si evidenta in baza de date de tip 1C (angajare, transfer/modificari date, eliberare, tabele de pontaj, concedii)
- perfectarea dosarelor personale si a ordinilor de angajare, demisie, concedii, transfer s.a. in baza legislatiei RM).
- Intocmirea contractelor si modificarea si evidenta lor;
- Eliberarea diverselor certificate pentru angajatii intreprinderii, la solicitare.
-Evidenta angajatilor conform tabelului de pontaj, precum si operarea tabelelor de pontaj in 1C
-Calcularea buletinelor de boala, stagiului de munca, conlucrarea cu contabilitatea
- Întocmirea graficului de concedii,
- Elaborarea Fiselor de post.
Informarea in permanenta privitor la legislatia RM(Monitorul Oficial, „Resurse Umane si Salarii”, „Contabilitate si audit”, etc.
Recrutarea și evidența personalului, fișe și dosare personale, intocmirea Contractelor individuale de munca, contractelor de raspundere materiala deplina, perfectarea actelor necesare la solicitarea conucatorului, ordine de demisii, angajari, concedii de odihna si de boala, etc.
Receptionarea apelurilor telefonice; prelucrare contracte cu parteneri; lucrul cu tehnica de oficiu (fax,scaner); corespondenta intrare-iesire; ordine de angajare-demisie personal; CIM; fise personale; dosare personale; completare carnete de munca; foi de pontaj; conlucrare cu CNAM,CNAS, BMA; etc.
introducerea si prelucrarea datelor echipamentelor de masurare, evidenta gazelor naturale folosite de catre consumatorii casnici, lucrul cu clienții
recrutarea personalului, fise de post, fise personale, foi pontaj, corespondenta intrare-iesire, contracte de prestare servicii cu partenerii
Specialitatea: Pedagogie si psihologie.
- Cunoaşterea legislaţiei în domeniul resurselor umane;
- Cunoaşterea politicilor şi procedurilor eficiente de personal, precum şi a practicilor pozitive în domeniu;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Internet.
Abilităţi: abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, luare a deciziilor, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine şi a echipei, soluţionare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.
Atitudini/comportamente: abilități de comunicare, respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, rezistentă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă, spirit de echipă, fidelitate față de Întreprindere.