CV: Traducator, manager, personal de oficiu, asistent, secretara
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Asintență/ajutor zilnic în creșterea și educarea a 4 copii cu vîrsta cuprinsă între 2 luni și 4 ani.
Căutam clienți noi, contactam clineți din baza de date, întocmeam liste ale produselor propuse. Limba de activitate: germană.
La sfîrșit de săptămână întocmeam raportul prinvind activitatea desfășurată.
Lipsa experineței de muncă se datorită faptului că m/am aflat în Berlin, Germania, în decursul ultimelor 8 luni,, unde mi-am perfecționat cunoștințele de limbă germană. Am avut contract de lucru în calitate de Au-Pair
Specialitatea: Limba și literatura română și limba germană.
- Utilizarea încrezută PC;
- Responsabilă;
- Comunicabilă;
- Rezistentă la stres;
- Abilități de comunicare fluentă în limba română, rusă, germana și engleza începător;
- Calități organizaționale;
- Corectitudine;
- Perseverență;
- Autocritica;
- Dezvoltare continuă
Sunt absolventa Facultății de Litere, Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți, la specialitatea Limba și literatura română și limba germană. Am avut ocazia să beneficiez de o bursă Erasmus, datorită căreia am avut parte de un semestru în una din cele mai bune universități ale Germaniei, Universitatea din Leipzig. De asemenea am urmat cursuri de limba germană, timp de 4 luni în Berlin, capitala Germaniei. Unul dintre cele mai frumoase orașe europene și am avut parte de cea mai bună experiență în a-mi antrena și dezvolta competențele mele lingvistice.
Sper să considerați candidatura mea eligibilă la postul propus în compania dumneavostră, sunt disponibilă la telefon sau prin e-mail pentru stabilirea unui interviu și discutarea detaliilor a unei viitoare colaborări.
Mulțumesc anticipat pentru timpul acordat!