CV: Analist financiar / Economist / Auditor
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Întocmirea şi prezentarea în termeni stabilit pentru Conducerea şi managerilor băncii a Rapoartului privind îndeplinirea Planului de Profit/Pierdere (format Excel) pe centre de profit si centre de costuri, si Sucursalelor băncii;
Întocmirea prognozei a Raportului de profit/pierdere lunar/anual;
Analizarea şi monitorizarea Raportului de profit/pierdere în raport cu Bugetul băncii şi comunicarea subunităţilor privind supracheltuieli;
Analiza indicatorilor economico-financiari.
Participarea la lucrările de automatizare şi implementare a rapoartelor manageriale în cadrul sistemelor informaţionale aplicate în bancă: 1C ERP, System Business Inteligent;
Înaintarea propunerilor Conducerii / direcţiei privind organizarea evidenţei contabile şi întocmirea rapoartelor manageriale;
Asigurarea subunităţilor băncii cu informaţii necesare reieşind din datele dărilor de seamă;
Analiza, calcularea şi implementarea în cadrul băncii a IFRS 16.
Alte sarcini.
- Verificarea rapoartelor agenţilor de turism şi ticket
- Intocmirea lunara/saptamanala a rapoartelor catre companiile aeriene
Colectarea şi prelucrarea informaţiilor privind principiile şi metodele de evaluare a riscurilor, stabilirea sistemelor eficiente de control intern;
Elaborarea rapoartelor trimestriale şi anuale;
Examinarea şi avizarea proiectelor de documente parvenite în adresa DAI;
Pregătirea suportului informaţional pentru misiunile de audit şi efectuarea acestora;
Participarea la controale inopinate.
Desfăşurarea Săptămânii Antifraudă (analiza riscurilor, pregătire atelierilor de lucru, etc.)
Motivul plecării: Salarizarea
• Organizarea, gestiunea şi controlul evidenţei contabile în conformitate cu standardele naţionale şi legislaţiei în vigoare
Motivul plecării: Firma în proces de lichidare
• Organizarea, gestiunea şi controlul evidenţei contabile în conformitate cu standardele naţionale şi legislaţiei în vigoare
Motivul plecării: Incomoditate transport
• Sarcină principală: conceperea şi implimentarea programelor integrate de loializare, precum şi activităţile de întreţinere a relaţiei de vînzare către clienţii existenţi din portofoliul propriu;
• Întocmirea pachetului de documente şi participarea la licitaţii;
• Răspunderea de bugetul clienţilor şi realizarea situaţiei financiare a conturilor;
• Negocierea și închierea contractelor de vânzare-cumpărare.
Motivul plecării: Salarizarea
• Realizarea ofertelor şi contractelor; redactarea şi editarea documentelor
• REV 5, întocmirea documentelor primare
Specialitatea: Economie.
Specialitatea: Economie.
- MS Windows 95, 98, MS Office 97/2010, XP, Vista.
- Microsoft Office: Word, Excel, Access, Outlook, PowerPoint.
- 1C 7 şi 8 (toate versiunele).
- Adobe Photoshop, Corol Draw
- Internet browsing.
Competenţe şi abilităţi sociale:
Spirit de echipă, capacitate de adaptare sporită, comunicare, seriozitate, capacitate de asimilare de noi informaţii, competenţe dobândite în urma numeroaselor proiecte de grup în cadrul activităţilor la locul de muncă.
Competenţe şi aptitudini organizatorice:
Punctualitate, Capacitatea de a lua decizii şi a respecta termenul limită, spirit analitic, capacitatea de analiză, monitorizarea lucrului echipei.
Hobby: Dansuri latino americane (salsa, bachata, kizomba), cărti de dezvoltare personalăși prfesională