CV: Vanzari
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
1. apeluri telefonice reci
2. consultare clienti
3.pregatire oferte in dependenta de necesitatile clientului
4.pregatire contracte
5.conlucrare cu departamentul tehnic privind ziua motarii,etapele de montare
-postarea anunţurilor de recrutare la posturile vacante
- identificarea de noi clienti
-aprovizonarea oficiului (rechizite de birou, ceai,cafea,apă potabilă şi alte lucruri specifice domeniului de activitate a companiei)
-indeplinirea sarinilor aparute la anumite etape (rapoarte privind montarea fatadei ventilate, obiecte in constructie )
- identifiarea de noi clienti
-apeluri telefonie si prezentarea produsului companiei
-incheierea contratelor
-atingerea obiectivelor in vizari
- Plasarea anunturilor cu functia vacanta
- Intervievarea potentialilor candidati
- Elaborarea cheisurilor si in struirea noilor angajati
- aprovizionarea oficiului cu rechizite de birou necesare,apa potabila,cafea s.a.
- completarea contractelor de vinzare-cumparare
- evidenta resurselor umane
-aprovizionarea oficiului cu cele necesare pentru lucru
-coordonarea documentatiei externe si interne
-verificarea postei interne si externe,transmiterea catre angajati solicitarile de posta electronica
-imprimarea materialelor de lucru si introducerea acestora in baza date
-primirea apelurilor telefonice şi, în caz de necesitate, redirecţionarea către angajatul solicitat
-lucru cu scaner ,printer,xerox
-elaborarea rapoartelor catre CNAM
-pregatirea contractelor:contract individual de munca,contract ,de confidentialitate,contract de raspundere materiala,ordin de angajare,ordin de demisie,ordin de concedii,cerere de angajare-demisie-concediu
-tabela de pontaj
-introducrea in 1C a facturilor fiscale si a chitantelor pentru clienti
-completarea bazaei de date in 1C
-achitarea facturilor fiscale prin clientbanc
-inregistrarea inlaturarii deranjamentelor pentru telefonie fixa si internet stationar
-inregistrarea tipurilor de lucrari efctuate la inlaturarea acestora
-reapelarea abonatului pentru asigurarea eficientei lucrului indeplinit
-prelucrarea apelurilor;
-informarea abonatilor referitor ofertele noi(internet stationar,telefonie mobila si internet mobil,telefon stationar);
-consultarea abonatilor referitor termenii de facturare si cheltuielile lunare(plata de abonament sau cheltuieli extra abonament);
oferirea informatiei -nr de telefon a persoanelor fizice sau juridice
Specialitatea: Inginerie si management in telecomunicatii.
Specialitatea: Telecomunicatii.
-Excel,Word,Power Point
-1C
-client banc
Calitati:
-comunicabila;
-responsabila;
-energica;
-cu simtul umorului;
-punctuala;
-dispusa sa invat ceva nou.
Imi place sa rezolv situatiile aparute in cel mai scurt timp la maxim posibil.Usor ma incadraz in munca si ma dedic lucrului pe care il fac.