CV: Administrator
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
* Cautarea si angajarea personalui necesar (ospatari, bucatari, deriticatoare.
* Ordinea si starea tehnica a localului (cautarea oamenilor necesari pentru problemele tehnice (inventar, mobilier).
* Elaborarea graficului de munca pentru personal.
* Elaborarea meniului pentru banchete si organizarea banchetelor, organizarea evenimentelor de catering, sarbatori pentru copii.
* Pregatirea teraselor pentru sezon.
* Asigurarea localuilui cu produse chimice, vesela, inventar.
* Organizarea treiningurilor si degustatiilor pentru personal.
* Am elaborat un sistem pentru cresterea vinzarilor si motivarea personalului.
* Verificarea fiselor medicale, autorizatiilor si altor documente necesare.
* Ordinea, curatenia si buna stare a tehnicii localului.
* Cautarea ospatarilor pentru banchete.
* Elaborarea meniului pentru banchete.
* Coordonarea activitatii ospatarilor.
* Deservirea banchetelor, cateringuri, masa suedeza sau fourchette.
Specialitatea: Business si administrare.
* Rerutarea personalului.
* Imi place munca in colectiv, sunt o persoana comunicabila, linistita.
* Imi place sa aflu ceva nou, sa joc fotbal.
* Ma dedic din plin muncii in care activez.